Assalamualaikum...Salam persahabatan,

 


Assalamualaikum sahabatku.   

Sebenarnya Blog ini adalah blok peribadi yang bukan Blog untuk buat wang seperti yang lain.  Saya ada Add Sence  berusia 13 tahun...masih hidup lagi.....tapi tak guna itu semua.    Jika ada Iklan saya rasa macam mengganggu sahaja... Ia nya hanya blok kenanganku sahaja.  Terima kasih kerana sudi bertandang kesini...Jika daku dah pergi, daku rasa Blog ini masih dikunjungi...at least dapat sedikit manfaat jika ada yang membaca petikan agama dan mendengar ceramah agama di sini.  

Selamat membaca...ala kadarnya sahaja.  Saya tulis apa terlintas di kepala saya   Saya letakkan salam Assalamualaikum , di situ agar tuan2 jawabnya saya suka dapat pahala dari jawapan tuan2 terhadap salam saya...Terima kasih.  (Tuan2 dapat pahala dan saya juga turut mendapatnya)  Berdasarkan hadith Rasulullah:  " Ucapkanlah salam kepada siapa sahaja yang kita kenali atau yang tidak kita kenali"

Terima Kasih.

Saya Noraini.



No comments:

Post a Comment